måndag, mars 16, 2009

Kandidatutbildning, middag och gymmet

Har tillbringat dagen på kandidatutbildning och lyssnat på anföranden av Per Schlingmann, partisekreterare; Gunilla Carlsson, biståndsminsiter; Sofia Arkelsten, riksdagsledamot; Beatrice Ask, justitieminister; Peder Wachtmeister, riskdagsledamot och Liselott Florén, organisationschef. 

Efter alla anföranden åt vi middag tillsammans och jag kan konstatera att det finns många spännande och intelligenta personer på vår lista och det ska bli roligt att kampanja tillsammans med de andra kandidaterna. 

Det har varit en bra dag och det känns verkligen som att det kommer bli en bra kampanj med många taggade kandidater som tänker göra allt de kan för att partiet ska göra ett så bra resultat som möjligt och för att de ska få så många kryss som möjligt.
Jag längtar tills att kampanjen ska dra igång på allvar. Skulle dock vilja klona mig så att jag utan problem skulle kunna sköta både heltidsjobb (vilket är mycket mer än ett heltidsjobb) och kampanj utan några som helst problem. Jag försöker verkligen sköta allt jag kan så bra jag kan och hoppas det ska räcka ända fram. 
Det känns verkligen som att min kampanj kommer att rocka när jag väl kickar igång den om några veckor på allvar. 
Avrundade dagen med ett sent träningspass på gymmet för att rensa hjärnan och ladda om batterierna. Har både en jobbmail och en moderatmail som jag borde ta tag i men det får vänta tills imorgon. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida