söndag, mars 15, 2009

Stolt


Är helt galet stolt över Fredrik som vunnit melodifestivalen två år i rad. Detta år med Malena Ernman och låten La Voix och förra året med Charlotte Perrelli och låten Hero. Fredrik hade tre låtar i årets finalen vilket bara två personer tidigare har lyckats med. Man kan minst sagt säga att det är Fredrik som är Schlagerkungen.  
Det var några nervösa timmar i Globen och framförallt när folkets röster delades ut. Jag tror att La Voix kan ha bra chanser att gå riktigt bra i Eurovision Song Contest. 
Man kan minst sagt säga att maj-juni kommer bli spännande månader för mig och Fredrik med hela Eurovision cirkusen samtidigt som min valkampanj är i full gång inför Europaparlamentsvalet den 7 juni. Nu återstår det att se om Fredrik och jag lyckas nå målen att vinna Eurovision och att bli invald i Europaparlamentet. Jag tror vi lyckas. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida