söndag, mars 15, 2009

MUF:s EU-valsutbildning

Talade igår, lördag, på MUF:s EU-valsutbildning om hur vi kan skapa ett tryggare Sverige och ett tryggare Europa. Det var cirka 100 MUF:are från i stort sett samtliga distrikt som var på utbildning. Jag tycker att det blev en bra diskussion och att det gick rätt bra. Min lillayster Victoria var med och lyssnade och hon tyckte i alla fall att jag skötte mig. Det var hennes första MUF aktivitet och hon träffade lite MUF:are från Skaraborg och jag tror nog att hon snart kommer börja engagera sig lite i MUF nu när hon börjar gymnasiet i Skara till hösten. 

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Att hon blir engagerad i MUF Skaraborg ska vi allt fixa ;)

1:25 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida