fredag, januari 16, 2009

Planerar personvalskampanj



Fredagkväll hos Linda i Finnboda. Vi har börjat planera min personvalskampanj. Vi har bland annat fixat till och lagt till funktioner på bloggen, skaffat twitter.com och flickr.com och skrivit en lång lista med smarta idéer. Jag tänker driva den mest moderna kampanjen och använda mig av sociala medier för att människor ska kunna kommunicera med mig och engagera sig i min kampanj. Linda är ett PR-geni som har massor av smarta idér. Kommer jag in i parlamentet tror jag att jag kommer att få en väldigt dyr faktura från Linda för alla smarta råd :)

Vi har också tittat på Let's Dance och druckit skumpa och käkat ostbågar. Lindas kompis Anders dansar tillsammans Kitty.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida