torsdag, januari 15, 2009

6:a på EP-listan


Idag blev nomineringskommitténs förslag till valsedel inför valet till Europaparlamentet offentlig.

Jag är föreslagen som plats nummer sex. Det känns jätteskoj. Mitt mål är självklart att den 7 juni väljas till europaparlamentariker för Sverige och nu startar min personvalskampanj. Jag tänker jobba stenhårt för att göra en bra kampanj och få så många kryss som möjligt. Europa är redo för stora förändringar och en ny generation politiker.

Maila mig på christoffer.jarkeborn@moderat.se om du vill vara med i min kampanj och jobba för att jag ska få så många kryss som möjligt i valet.

Topp tio:
1. Gunnar Hökmark, Stockholm, född 1952
2. Anna Ibrisagic, Luleå, född 1967
3. Christofer Fjellner, Stockholm, född 1976
4. Susanna Haby, Göteborg, född 1957
5. Hans Wallmark, Vejbystrand, född 1965
6. Christoffer Järkeborn, Stockholm, född 1985
7. Inger René, Sävedalen, född 1937
8. Anna Maria Corazza Bildt, Stockholm, född 1963
9. Pia Kinhult, Ängelholm, född 1959
10. Helena Bouveng, Vetlanda, född 1962

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis! Lycka till!

11:12 fm  
Anonymous Anonym sa...

Grattis vännen! Du är bäst!

11:16 fm  
Anonymous Anonym sa...

Stort grattis Christoffer!

12:12 em  
Blogger Magnus Andersson sa...

Congrats!

1:16 em  
Blogger Mats Green sa...

Grattis!

Kul! Är en regelbunden läsare av din blogg. Har du vägarna förbi Jönköping i valrörelsen är du välkommen att höra av dig till oss så totar vi ihop något.

Hälsningar

Mats Green

Kommunalråd (m)
Jönköpings kommun

2:27 em  
Blogger Anna K sa...

Stort grattis!!!

11:17 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis Christoffer!
Glad att du gick om Anna Maria och Inger ;-)

3:42 em  
Blogger Jonas Grafström sa...

Stort grattis Christoffer!

10:21 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida