lördag, januari 31, 2009

På väg till Norrköping

Gick upp 7 för att hinna göra klart mitt anförande och gå en lång promenad med hunden. Sitter nu på tåget till Norrköping. Fixar till det sista på mitt anförande och frågorna som vi ska disktuera på min workshop. I helgen har MUF Östergötland utbildning och jag är inbjuden att hålla ett anförande för alla om hur vi skapar ett tryggare Sverige. Sen ska jag för de som går steg två på utbildningen leda en workshop där vi mer diskutera rättspolitik och hur vi vill att framtidens rättspolitik ska se ut mera djupgående. MUF Östergötland är ett av våra mest aktiva distrikt i MUF med många "coming stars".

Jag ska också fortsätta läsa en rapport jag började läsa igår från Brå som heter: "Kriminell utveckling - tidiga riskfaktorer och förebyggande insatser".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida