söndag, december 21, 2008

Ella Bohlin toppnamn till parlamentet för Kd


Min vän Ella Bohlin är föreslagen att toppa Kristdemokraternas lista till Europaparlamentet nästa år. Ella är tidigare ordförande för KDU och sitter idag Kd:s partistyrelse och arbetar som konsult på JKL. Ella satt också tidigare i Stadsdelsnämnden och sociala delegationen på Södermalm ihop med mig innan hon flyttade till Vallentuna. 

Ella är så jäkla bra och jag tycker att det är roligt att Kd visar på en tydlig förnyelse genom att sätta Ella högst upp på sin lista. Jag är övertygad om att Ella i framtiden kommer bli partiledare för Kd. Nu ser jag fram emot att Ella ska kämpa för ett bättre Sverige och Europa i Europaparlamentet. 

Läs mer på www.kristdemokraterna.se

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida