lördag, november 08, 2008

MUF Sörmland utbildning



I helgen har MUF Sörmland utbildning med nästan 50 (!!) deltagare. Riktigt bra jobbat av MUF Sörmland och något de ska vara väldigt stolta över. Jag minns hur mycket arbete det krävdes när jag var distriktsordförande i MUF Skaraborg att få 50 medlemmar på en utbildning när man bara hade ett par hundra medlemmar totalt. 

Jag hade förmånen att få prata på utbildningen om EU-politik och Europavalet 2009. Jag älskar verkligen att resa runt i landet och kampanja, ta debatter, tala på utbildningar och träffa människor. Jag hoppas jag får möjlighet att fortsätta med detta även efter att jag lämnat förbundsstyrelsen om två veckor. Jag kommer gärna ut i distrikten och pratar på utbildningar, talarkvällar, tar debatter etc. Ser också fram emot att få kampanja tillsammans med MUF i EP-valrörelsen. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida