söndag, april 27, 2008

Stort

Emilia bloggar om gårdagens fest. Enligt Emilia var jag och Fredrik kvällens skönaste par, stort! 

En politisk sakkunnig + En Hitmakare = Kvällens skönaste par


Skrivetav Emilia 27 april 2008, klockan 20:24



Inte nog med att jag hade Markku på min ena sida, jag hade dessutom sångaren och hitmakaren Fredrik Kempe till bordet. Vilken tur jag hade! Vi hade verkligen så trevligt och sjävklart blev det mycket snack om musik. Bl.a om hans framgångar med Charlotte Perrellis vinnarlåt Hero i Melodifestivalen. Jag träffade även Fredriks sambo ChristofferJärkeborn. Vilket superduper par de är. Christoffer  är politisk sakkunnig på Justitiedepartementet och ambitiös är bara förnamnet. Tro mig när jag säger att han kommer gå långt. Dessutom bloggar han. Äntligen har jag hittat en ny favortiblogg som skrivs av en kille, jarkeborn.blogspot.com

Nyckelord:emilia_de_poret | fredrik_kempe | christoffer_järkeborn | justitiedepartementet


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida