söndag, april 27, 2008

Söndag



Började dagen med att jag (!) lagade frukost som bestod av pannkakor, ägg, korv, nypressad apelsinjuice, nypressad juice på äpple och lite ingefära (vår nya maskin är fantastisk), färska frallor, latte och yoghurt. Bra start på dagen helt enkelt efter en rejäl festkväll. Två timmars frukost och att sitta och läsa varenda sida i Dagen Nyheter, Svenska Dagbladet, Financial Times och senaste numret av Newsweek är underbart!

Nu är det plugg, jobb och lite städning och tvättning som gäller. En långpromenad med hunden måste jag också hinna med. 

Jag måste lägga i en högre växel när det gäller plugget om jag ska ta så mycket poäng jag har tänkt denna termin. Lite svårt att hinna med när man jobbar mycket, har kommunpolitiken och MUF men än så länge har det gått helt okej. 

Behöver också jobba lite. Ska läsa beredningshandlingar och en del dokument i olika frågor jag behöver sätta mig in i. Har också tagit hem lite utredningar som jag tänkte sitta och läsa på balkongen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida