lördag, mars 31, 2007

20+ mingel med MUF Stockholm






I torsdags var jag på ett mycket bra initiativ anordnat av MUF Stockholm för medlemmarna som är mellan 20 och 30 år. Adelie är ansvarig för detta som jag faktiskt tidigare ansvarade för i DS. Det var verkligen en succé! Totalt var vi cirka 50 moderater och det var många nya ansikten, skoj! Det är jätteviktigt om MUF skall kunna växa att vi satsar mer på våra medlemmar som är 20-30 år gamla. Att träffa andra MUF:are, prata politik, ta en öl och knyta kontakter tror jag många av våra medlemmar uppskattar. Kul också att se att flera riksdagsledmöter var där och andra nyckelpersoner inom partiet.

Jag tror dessutom inte att jag missade att prata med en enda person som var på minglet :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida