onsdag, februari 21, 2007

Ny styrelse i sjöstadsmoderaterna


Ikväll har det varit talarkväll i Hammarby sjöstad där vi moderater bjöd in medlemmar samt medborgare till att lyssna på Kristina Alvendal, integrations- och bostadsborgarråd. Kristina är en mycket duktig politiker som har en tydlig ideologisk kompass. Jag har förmånen att när jag gick utbildningen Unga Moderater Kristina som mentor.

Efter talarkvällen hade vi årsmöte med Hammarby sjöstadsmoderaterna, jag fortsätter ett år till i styrelsen, blir mitt tredje år. Helena Widegren tar över som ordförande efter Petter Lindfors. Mycket duktiga människor som valdes in, vi blir en mycket ung styrelse som jag är övertygad om kommer att arbeta hårt det kommande året. Caroline Lagergren valdes in i styrelsen. Hon jobbar idag som organisationssekreterae för muf och satt i min styrelse i Skaraborg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida