lördag, februari 21, 2009

Västerås och Stockholm


Har haft en toppendag. Startade dagen med att ta min Saab 95 BioPower som är en miljöbil för att åka till Västerås där MUF Västmanland idag har stämma.
 Jag höll ett anförande om de frågor jag vill driva som Europaparlamentariker om jag skulle bli vald den 7 juni. Jag skulle pratat i 45 minuter men på grund av många kloka frågor från deltagarna på stämman höll jag på i en och en halv timme. 
Har också varit på MUF Stockholms stämma som samlade över 700 medlemmar i MUF Stockholm. Det är verkligen fantastiskt! 
Har nyss varit ute och sprungit en mil och ska nu hämta Linda och Anna för tillsammans åka på MUF Stockholms 100-års bankett. 

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tackar för besöket i Västerås, mycket intressant!

1:46 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida