fredag, februari 20, 2009

Fredag



Dagen har bestått av jobb som vanligt.  Var en sväng på kansliet i gamla stan för Moderaterna i Stockholms stad och län och gjorde en kort tv-inspelning om varför jag tycker att man ska kryssa mig. Moderaterna i Stockholm har redan börjat kampanjen och det går att läsa om mig och de andra tre toppkandidaterna från Stockholm på kansliet. 
Efter jobbet middag med Nicklas och sedan firade vi Linda och Frida som båda har fyllt år på en restaurang vid Hötorget. 
Gick tidigt från firandet för att hinna hem och skriva klart mitt tal till imorgon. Jag ska imorgon till Västerås på MUF Västmanlands stämma för att hålla ett tal om den politik och de frågor jag vill driva som parlamentariker.  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida