söndag, januari 25, 2009

Personvalskampanjen

Har idag jobbat med att spåna idéer till min personvalskampanj tillsammans med några vänner som alla arbetar inom PR, politik och omvärldsanalys. Vi arbetade med att utveckla olika koncept för kampanjen. Mitt mål är att bedriva den mest moderna kampanjen och kombinera detta med klassiskt kampanjarbete som kampanjer och dörrknackning. Det ska vara lätt att engagera sig i min kampanj och det ska vara lätt för väljare att kommunicera med mig och komma med inspel till kampanjen. Nu ska vi samla ihop alla idéer och utveckla och strukturera när olika saker ska göras och vem som ska göra vad.  Är övertygad om att jag kommer att bedriva en riktigt bra kampanj ihop med min kampanjgrupp som jag ska samla ihop de närmaste veckorna. 

Har också varit några timmar på Rosenbad och jobbat. Nu ska jag packa inför morgondagens resa till Norge och läsa de sista handlingarna inför resan. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida