onsdag, januari 07, 2009

Under 2009 ska jag:

- Jobba mer och hårdare på jobbet som politiskt sakkunnig åt justitieministern för att skapa ett tryggare Sverige
- Ta några kurser på juristlinjen (inte långt kvar nu) 
- Engagera mig massor i valet till Europaparlamentet och se till att få massa kryss :)
- Lägga mer tid på Sjöstadsmoderaterna och utveckla föreningen
- Engagera mig ännu mer i kommunpolitiken som jag tycker är så intressant och roligt
- Lära mig något nytt varje dag
- Träna minst 2 gånger i veckan
- Springa Lidingöloppet
- Läsa fler böcker som inte har med politik eller juridik att göra
- Ordna fler middagar
- Åka på semester med sambon
- Lägga mindre pengar på hämtmat
- Gå långa promenader med hunden

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida