torsdag, november 13, 2008

11:e plats

Jag är stolt över min placering i provvalet till europaparlamentet. Det känns väldigt roligt att så många är övertygade om att jag skulle göra ett bra arbeta som europaparlamentariker. 

Nomineringskommittén arbetar nu med att ta fram förslag på valsedel och ska lämna sitt förslag i slutet av november och det ska bli spännande att se vart jag hamnar på den slutliga valsedeln. Nu ser jag fram emot att kampanja, ta debatter och jobba för ett så bra resultat som möjligt för Nya Moderaterna i valet till europaparlamentet. 

Mina tre huvudfrågor är: 
1. Bekämpa den grova organiserade brottsligheten 
2. Jobba för en bättre miljö 
3. Avskaffa EU:s jordbrukspolitik

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida