onsdag, juli 30, 2008

Sr sommar: Eva Swartz


Foto: www.sr.se/sommar
Lyssnar på de flesta sommarprogram från Sveriges radio. Gillar konceptet. Det är som en biografi fast på 1.5 timmar på radion. Jag lyssnar på programmen i iPoden när jag är ute och springer och det är lite tråkigt att delar av musiken inte är med i poddversionen. Ett av de sommarprogram som jag verkligen kan rekommendera är Eva Swartzs program. Skulle vilja ta en drink med Eva tror det skulle vara trevligt. 

Hon beskriver hur hon alltid har varit lite för mycket som person. Hennes tips till de som vill göra karriär är: "Välj inte rätt jobb, välj rätt chef". Jag håller helt med henne. Utan en bra och utvecklande chef är det svårt att få ut så mycket som möjligt av sitt arbete och att utvecklas. Jag är mycket glad över att ha en riktigt bra chef och kollegor. Sen jag började jobba i höstas har jag utvecklats väldigt mycket. 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida