tisdag, september 25, 2007

Dag i Göteborg

Dagen började med att jag klev på tåget strax efter 7 för att åka till Göteborg och kampanja. Brukar betrakta mig själv som morgontrött men imorses när jag vaknade halv sex efter att ha suttit uppe och jobbat halva natten kände jag mig inte särskilt morgonpigg.

Har haft en fantastisk dag i Göteborg. Vi har kampanjat på Chalmers och Handels i Göteborg och materialet mottogs bra och "kaffeväskan" var mycekt populär bland fattiga studenter.

Har hunnit med massor av MUF jobb och plugg på mina totalt 6.5 timmar på tåg idag. Att åka tåg är verkligen bra eftersom varje minut används till att arbeta till skillnad från när man flyger och skall ta Arlanda Express en stund, sedan vänta en stund, sedan checka in, sedan flyga en stund, sedan vänta en stund igen och sedan ta sig in till staden.

Känns också väldigt bra inför helgens ledninsgforum som jag har hunnit jobba en del med idag hoppas på många och bra diskussioner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida