lördag, juni 16, 2007

Unga Moderater



Birgitta Wistrand

Idag har jag varit ute och pratat lite kort för Unga Moderater 07/08 som startade igår. Min FS kollega Linda Norberg är det som ansvarar för Unga Moderater, hon har verkligen gjort ett toppenarbete!

Birgitta Wistrand är den som leder mentorskapsbiten och hon är verkligen ett proffs på detta. Hon ledde mentorskapsbiten även när jag gick Unga Moderater 04/05 och jag lärde mig så mycket av Birgitta och hennes sätt att hela tiden fokusera och sätta mål och vikten utav att nätverka.

Jag pratade lite om hur mitt arbetet mellan mig och min mentor Kristina Alvendal, Bostads- och integrationsborgarråd, fungerade och hur vi arbetade.



Meg Tiveus

Efter passet där jag medverkade på morgonen så skulle Meg Tiveus, fd VD Svenska Spel och idag styrelseproffs att prata. Vilken klass på talarna! Hade gärna stannat och lyssnat på Meg men det var självklart bara förunnat de som går UM och kursledningen. Jag får lyssna på henne en annan gång.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack! Tack för att du skriver så snällt och tack för din egna fina insats! Kram!

5:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida