fredag, juni 29, 2007

Bra strat på FS mötet

Idag runt lunch började FS mötet. Vi håller till ute i ett hus långt ut på Värmdö, tog över två timmar att ta sig dit med kollektivtrafiken, den mesta tiden var väntan på nya bussar ute på någon liten väg. Vi har hunnit med olika rapporteringspunkter, propositionerna samt börjat med motionerna. Det har varit riktigt bra debatt. Tyvärr var jag tvungen att åka hem redan ikväll för att jag skall till Hudiksvall och prata på MUF Gävleborgs utbildning imorgon. Tåger går 8.30 och jag hade aldrig lyckats ta mig in med flera bussbyten till centralen från Värmdö med flera bussbyten så jag åkte hem, jag kommer till Hudiksvall 11.30 och åker redan tillbaka klockan 13 för att sedan ta mig ut till Värmdö igen för att fortsätta FS mötet som pågår till söndag. Lite tråkigt att det blir så kort visit på utbildningen, hade gärna stannat längre. Men hellre det än att jag inte kunde åka upp alls.

Är riktigt glad idag över att flera av de tillfrågade faddrarna redan har tackat ja till att vara fadder för en DO. Kul!

Jag är så grymt trött efter få timmars sömn inatt och mycket att göra idag. Nu blir det sängen imorgon skall jag vara pigg :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida