fredag, juni 29, 2007

Morgonen




Satt uppe halva natten och jobbade med muf grejer och var tvungen att gå upp 6.30 för att hinna packa, stryka och fixa inför helgen och i lägenheten. Fick ingen bra start på dagen: Det fanns inte mjölk, kaffebönorna var slut så fick ta något gammalt färdigmalet espressopulver jag hittade längst in i skafferiet, alla kläder jag ville ha med mig var i tvätten, hittade inte min resväska så fick ta en ryggsäck och två axelväskor (eftersom vi ska ha med oss sängkläder och handduk, måste ha med mig datorn till gävle, kläder och sedan träningskläder). Så nu går jag runt och ser ut som en packåsa. Kom på att jag glömde badkläderna som Lasse påmint att vi ska ta med flera gånger, ja, ja...
Klockan 12 är det samling på CK för att åka ut till Värmdö där vi skall ha FS möte hela helgen, jag gör dock en avstickare till mitt fadderdistrikt Gävleborg under lördagen för att prata skolpolitik på en utbildning. Kul!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida