söndag, mars 11, 2007

Final i globen och efterfest

Igår var jag, mamma, mina systrar Erica och Victoria, Anna och Martin, Åsa och Frida på globen för att heja på Fredriks låtar. Shit vad spännande det var. Kul att Måns kom två bland folket och slutade trea totalt, tycker dock att juryn var lite för snål med poängen. Sannas låt gick det inte så bra för men är säker på att dne kommer gå mycket på radio framöver.

Efter finalen i globen gick jag och Fredrik på finalefterfesten. ALLA var där och det var hur kul som helst. Massa champagne (jag drack dock inte så mkt pga operationen i tisdags) och god mat och trevliga människor. Bland alla artister och skivbolagsmänniskor träffade jag t.ex. Lotta Edholm, utbildningsborgarråd i Stockholm som är ordförande i utbildningsnämnden där jag sitter. Kulturministern var också på plats för att mingla. Kul att ha varit på finalefterfesten och se vad som händer där och se verkligheten bakom dagens rubriker i kvällstidningarna :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida