söndag, februari 11, 2007

Foto: www.svt.se

Helgen har mest bestått utav tv tittande och vilande. I fredags och lördags låg jag mest framför tv:n och knaprade alvedon. På fredagen var jag ordförande för MSU:s ministämma, gick bra även om jag inte mådde bra. Skulle åkt på Gävleborgsstämma på lördagen men hade feber och var kraftigt förkyld så bestämde mig för att stanna hemma och vila. Det var ett klokt beslut efter att ha vilat hela helgen känner jag mig mycket, mycket piggare. Pappa, lillayster och Susanne (pappas fru) är i sthlm idag och åker hem imorgon, kul att de är och hälsar på!

Självklart såg jag på melodifestivalen också. Tråkigt att Regina Lund kom sist med Rainbow star som Fredrik skrivit, jag gillar låten grymt mycket. Vi får hoppas det går bättre nästa vecka med Måns och veckan därefter med Sanna. The Ark hade en mycket bra låt och "Sagan Marie" var självklart fantastisk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida