söndag, mars 08, 2009

Söndag

Startade dagen med en skön sovmorgon följt av lång hotellfrukost i Norrköping. Hann under bilresan tillbaks till Stockholm läsa en massa intressanta artiklar och tidningar. 
Om det är något som utmärker mig tror jag det är att jag läser hysteriskt mycket. Jag läser massor av tidningar, böcker, rapporter, nyhetsbrev från olika organisationer och annat intressant hela tiden. Jag går alltid runt med intressanta tidningar i väskan, följer massor av svenska och internationella medier på internet och har alltid ett antal artiklar i väskan som jag printat och läser när jag får några minuter över. Läser också en hel del bloggar, rapporter, facklitteratur och skönlitteratur för att inte tala om alla jobbhandlingar. IPoden är alltid laddad med intressanta reportage och intervjuer från olika internationella radiokanaler, universitet och företag. Jag tycker att de flesta ämnesområdena är intressant och att det är roligt att se hur allt hänger samman, det handlar om politik, värderingar, ekonomi, juridik, börsen, miljö och oroligheter i världen. Läste en artikel i förra veckan med finanskvinnan Ragnhild Winborg och hon läser tydligen också väldigt mycket för att kunna lägga det nödvändiga pusslet och spekulera i hur börsen kommer att utvecklas och vilka bolag som är framtidens vinstmaskiner. Jag kanske borde bli finansman och dra nytta av allt jag läser. 
Som vanligt har en del av söndagen gått åt till att städa, tvätta och fixa hemma. Har kört ett tufft pass på gymmet. Nu blir jobb några timmar och tänkte försöka gå på bio ikväll och se Män som hatar kvinnor. Borde egentligen jobba med min kampanj, men tror jag passar på att ta det lite lugnt ikväll.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida