söndag, mars 01, 2009

Fantastiskt!

Fantastiskt roligt att Malena Ernman gick vidare med låten La Voix. Jag älskar låten men var inte helt säker på att svenska folket skulle gilla den. Också roligt att Sarah Dawn Finer gick till andra chansen.
Jag är verkligen stolt över min sambo, hitmaskinen Fredrik Kempe, som har två låtar i finalen i Globen Måns Zelmerlöw med låten Hope & Glory och Malena Ernman med låten La Voix. Han har också två låtar i andra chansen nästa vecka i Norrköping Sarah Dawn Finer med låten Moving on och BWO med låten You're not alone. 
Jag ska garanterat gå och titta på finalen i Globen men funderar på att åka med till andra chansen i Norrköping nästa vecka, får se om jag har tid med det.
Politikerbloggen har plockat upp min facebook uppdatering om att jag är stolt över Fredrik. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida