onsdag, augusti 13, 2008

Tisdag

Var en sväng på gymmet. Måste gå upp tidigare och börja träna på morgonen det tar för mycket tid att träna på kvällar och jag har för mycket möten på kvällarna och för mycket annat att göra. I våras gick jag upp 05.45 och tränade mellan 06.00 och 07.00 för att vara på kontoret halv nio några gånger i veckan. Ska försöka komma in i det igen. 

Nu ska jag plugga och läsa jobbhandlingar. Behöver också gå igenom moderat.se mailen. 

Tog efter jobbet en kaffe med Petter Lindfors som är kommunpolitiker i Stockholm. Blev självklart en del prat om politiken i Stockholm och hur Stockholm kan bli en bättre stad. Petter hjälpte mig att komma in i Stockholmspolitiken när jag flyttade upp till Stockholm 2005.


Lunchade med Sara Rydefjärd, jurist på Advokatbyrån RydenCarlsten. Sara har bakgrund i Kristdemokraterna och KDU. Vi var på en resa i Zambia ihop för några år sedan. Sara är verkligen en person som engagerar. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida