söndag, augusti 03, 2008

Lördagen: Paraden

Bea jobbar för fler poliser. Under mandatperioden kommer antalet poliser att ha ökat från 17500 till drygt 20000. Det är stort och kommer göra Sverige till ett tryggare land.  

Jag och Linda

Europaparlamentariker Christofer Fjellner (m)

Vi var cirka 300 moderater. Det största partiet i paraden. 

Jag och Martin som är ny pressekreterare hos Bea. 

Migrationsminister Tobias Billström (m) och finansminister Anders Borg (m).

Riksdagsmännen Olof Lavesson och Anna Kinberg Batra och pr-konsulten Fredrik. 


Tobias Billström intervjuas. 

EU-nämndens ordförande och jag. 


MUF:s förbundsordförande Niklas Wykman.

Riksdagsledamot Sofia Arkelsten som är moderaternas miljötalesman. 


MUF:are mot paraden.

Började lördagen med att springa en mil innan jag tog mig in till gamla stan och MUF:s centrala kansli.

Paraden blev lyckad. Moderaterna var det största partiet i paraden. Vi hade snyggast tröjor och hade definitivt roligast. Vi var cirka 300 moderater på plats som gick i paraden, flera ministrar, riksdagsmän, landstingsråd och europaparlamentariker. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida