torsdag, juli 17, 2008

Effektivitet


Kom ganska nyss hem från jobbet. Försökt vara så effektiv som möjligt idag. Ska strax iväg till gymmet och träna. Det var två veckor sedan sist pga förkyldning. 

När jag skulle gå in och beställa ledarskapsboken "Good to great: Hur vanliga företag tar språnget till mästerklass"  för någon månad sedan hittade jag denna bok på bokus.se som heter "Personlig effektivitet" och var tvungen att investera 200 kronor i boken. Jag brukar få höra att jag är effektiv själv känner jag att jag jobbar väldigt många timmar med jobbet, studierna, kommunpolitiken och muf. Ska se om boken kan ge mig tips att bli ytterligare effektiv. Än så länge känns boken ganska flummig och meningslös. Tur att den bara är på 100 sidor. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida