söndag, januari 13, 2008

Jobb, kommunpolitik, muf, plugg


Idag blir det en heldag med arbete. Måste jobba en hel del, har handlingar som jag måste gå igenom inför måndagens beredningar samt en del annat jobb som behöver göras.

Måste också läsa handlingar för mina kommunala uppdrag. Denna veckan blir det många möten med nämnderna. Moderat gruppmöte med utbildningsnämnde, förmöte med alliansen i utbildningsnämnden, möte med sociala delegationen, öppet möte med södermalms stadsdelsnämnden, alliansgrupp med södermalms stadsdelsnämnd inför nästa veckas möte.

Tänkte också gå på några intressanta kvällsmingel bland annat ett som Neo anordnar om "Årets förändrare".

Måste idag också göra en del MUF saker som blivit liggande som jag hade tänkt göra förra veckan men på grund av förkylning orkade jag inte med de grejerna efter att jag kom hem sent från jobbet på kvällarna utan valde att vilka vilket har gett resultat.

Ska också försöka hinna med att plugga en del. Pluggade en del till en tenta under julen då det var många dagar ledigt och det inte var så hektiskt på jobbet så man kunde gå 17 och hinna plugga på kvällen. Tentan är nästa lördag och det vore skönt att klara den.

I veckan blir det också en del träning dels på gymmet, spinning och löpträning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida