måndag, november 12, 2007

Nytt jobb


Foto: Pawel Flato

Började idag arbeta som politiskt sakkunnig åt Beatrice Ask på Justitiedepartementet. Jag kommer vikariera för Tanja under hennes mammaledighet fram till den 1 september 2008. Efter en dag på jobbet känns det otroligt roligt och jag ser verkligen fram emot de kommande knappt 10 månaderna!

Dels är det väldigt intressanta frågor jag får förmånen att arbeta med och dels en mycket bra minister och en politisk stab som jag är övertygad om att jag kommer trivas mycket bra i.

Här
hittar ni information om Justitiedepartementet. På departementet arbetar cirka 320 personer och de flesta arbetar i Rosenbad.

3 kommentarer:

Blogger Erica Buneck sa...

Vad roligt med nytt jobb! Hoppas du kommer trivas! Ha en trevlig vecka! Kram, Erica

4:08 em  
Blogger Eva Cooper sa...

Grattis till det nya jobbet!

2:20 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis till jobbet! Låter som ett mycket spännande jobb!

12:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida