måndag, juni 18, 2007

Ordförandemöte Valkrets 1



Idag har jag varit på ordförandemöte med de moderata partiordförandena i Valkrets 1:s 6 föreningar. Anledningen till att jag som vice ordförande i Sjöstaden gick var för att vår ordförande Helena fått förhinder.

Vi diskuterade många viktiga frågor, såväl lokala frågor för oss i valkrets 1 som kommande aktiviteter i höst. Vi har bestämt oss för att bilda flera arbetsgrupper för att öka nätverkandet och samarbetet mellan oss 6 föreningar, vilket känns jätteskoj! Vi har bestämt oss för att försöka nätverka mycket mer mellan föreningarna vilket jag tror är jätteviktigt, vi är alldeles för små varje förening för sig vilket gör det nödvändigt att samarbeta. Mötet tog väldigt lång tid, det blir ofta så på möten som saknar ordförande som styr mötet. Kompenserade de flera timmarna i mötet genom att springa av mig massa energi i Nackareservatet. Tog med mig Jussi ut, men han orkade inte riktigt hänga med mig efter 4 kilometer tyckte han att det var dags för en paus sedan var han igång igen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida