måndag, maj 21, 2007

Aldrig mer ont i axlarna!



Köpte idag en ryggsäck. Jag brukar bära runt på en svintung väska med juristböcker ofta en lagbok och lite block och någon kurslitteratur, sedan en påse eftersom väskan redan är full med ekonomiböcker och sedan dataväska. Nu får jag plats med allt i en och samma ryggsäcka och det känns fantastiskt mycket skönare att bära grejerna på ryggen. Kommer se ut som att jag skall på hajk varje dag jag ska till skolan men det får jag leva med, så är det att läsa dubbelt. Man kan dessutom använda väskan som stol, knasigt. Finns massa bra fack, bland annat ett fack att ha tidningen i, perfekt för mig som läser 3 dagstidningar varje dag och massa magasin.

Från Fjällräven.se: "DePendler Big: Ryggsäcken för pendlare. Den stabila aluminiumramen gör att du även kan använda den som stol. Öppningen är mot ryggen, för säkerhets skull, och är dessutom låsbar med litet hänglås (ingår inte). Vadderad fast datorficka för 17” dator. Organisationspanel, gummerade fötter i botten."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida