måndag, februari 05, 2007

Lunch med Sara


Idag har jag ätit lunch med Sara Rydefjärd, hon sitter i KDU:s förbundsstyrelse och är jurist och ekonom och jobbar just nu vid länsrätten i Stockholms där hon sitter ting. Jag och Sara var i Zambia på samma resa som anordnades utav RFSU. Fick veta att Sara ska gifta sig med Robert i sommar, grattis! Saras mamma skall förövrigt prata på Moderaternas Kommunala rikskonference den 9-10 mars i Örebro, hon är landstingsråd i Jönköping.

Nu har jag jobbat lite på mitt anförande jag skall hålla på Gävleborgsstämma i helgen, bokat lite tågbiljetter och planerat in kommande politiska möten, stämmor, resor och konferencer. Nu ska jag spåna lite på en debattartikel sedan blir det plugg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida