onsdag, januari 24, 2007

Lawline

Jag har antagits till nätverket Lawline, som är ett nätverk av mycket ambitiösa juriststudenter. En del av nätverket går ut på att svara på juridiska frågor och öva sina juridiska kunskaper. En annan mycket viktigare del är att bygga ett starkt nätverk av juriststudenter. Det är oerhört ambitösa människor som är med i lawline och jag är övertygad om att de flesta av dem kommer att ha mycket inflytande och viktiga positioner i framtiden. De flesta verkar vara juriststudenter med mycket höga betyg, jag tror dock inte att det var mina betyg som gjorde mig intressant för nätverket utan att jag gör mycket annat spännande. Lawline anordnar också besök hos advokatbyråer som vill komma i kontakt med ambitiösa juriststudenter.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida